28 Ağustos 2009 Cuma

Nur Topu Gibi Avrupa Ligi

Ben mi futboldan hiç bir şey anlamıyorum, ön yargının dibine vurduk da o yüzden mi batıyor, yoksa hakikaten gördüğümüz kadar var mı bilmiyorum ama "Fenerbahçe Futbolunda Uğur Boral Gerçeği" diye bir araştırma yapılsa, altına tek bir olumlu şey yazmanın imkanı yokmuş gibi geliyor. Yarı uykulu seyrettiğim özetlerde bile çığırdan çıktım bu herifin yüzünden. Üç sene önce Kadıköy'deki Kayseri maçında yedirdiği gol hala kabuslarıma giriyor zaten. HafifTEN bir yol alsa da rahatlasak ufaktan.

Daum maçtan sonra "4-0 kazansak, 5-0 kazansak ne olurdu ki? Turu geçecektik. Yine geçtik" demiş. Şu olurdu Daum Baba, takımın sefere yürüyen mehteran temposunda değil de fetihe azmetmiş ordu şevkinde olduğunu görürdük.

Tamam, benim de Avrupa Ligi'nden öyle final, yarı final (hatta çeyrek final) beklentim yok. Gelmeyen kupanın "bir kulbundan tutmak" gibi bir rütbe yerine (kulp yoksa ne olacak) Türkiye Ligi Şampiyonluğu kat kat önemli ama nereden bulacaksın bir daha Sion gibi takımı? Tokatla işte. Penaltı çalınmasa maçı kaybedeceğiz yahu. Böyle insafsızlık olur mu? O tribünler ve fahiş fiyatlar yüzünden gelemeyen insanlar, senelerdir önüne geleni beş dakikada halledip "Sıradaki..." diyen bir Fenerbahçe'ye hasret. Ha "Futbolda nerede öyle takım?" diye soruluyorsa, bu istediğimiz zaten namağlup şampiyonluk ya da 20 maç üst üste kazanmak değil. Belki tam olarak da izah edemiyorum ama her Fenerbahçeli bu hissiyatı taşıyor içinde.

Bir de Kazım iyi topçu, hoş topçu ama "Bir türlü hizaya gelmeyen, sürekli piçlik peşinde lise talebesi halleri ne zaman geçecek?" diye sorulsa, saniye beklemem, "Geçmez" derim. Böylesi de isterse iki ayağında, on iki top koştursun, çekilmiyor işte. O sakil hareketleri yaptığı zaman şeytan diyor "Git, ense köküne indir şamarı"

Hayırlı torbalar, kuralar olsun.

2 yorum:

PVH dedi ki...

Ben gecen sene basi 2 asist yapti diye ugur hakkinda olumlu seyler soyleyen bir yazi yazmistim, sonra asist yapmadan zaten kalan 25 macta :D

Kazim gibi futbolcular icin de hali saha topcusu denir ya, ben Kazim'i asil hali sahaya cagirmam, her mac kavga cikartir, rakiple didismezse pas vermez, pas isterken kufur eder kendi takim arkadasiyla cikarir. Takimda oyle modeller var ki Emre efendi adam, saygi duyulasi oyuncu kaldi yanlarinda, bazen sirf Emre, Topuz gibi adamlari sevdirmek icin bunlari tutuyorlar diye dusunuyorum.

mcD dedi ki...

deplasmanda ki sevilla maçı var abi uğur boral için :)