1 Ağustos 2009 Cumartesi

Ağustos

Bir Ağustos daha geldi... Anılar silinmiş değil. Her şey duruyor. Çok eskiden olduğu doğru, ama bulanık değil. Yasemin yoktu çevrede, her yer betondu; nerede olsun? Ağustos'taydı, Ağustos'ta bir akşam. Gözlere gelince; ne birazı? Her şeyi hatırlıyorum. Mavi değil, yeşildiler; yeşil okyanus, zümretten.
---------------------------------------------
Zülfü Livaneli - Çok Uzak

Bu bulanık anıyı anlatmak isterdim.
Ama silinmiş nerdeyse, bir şey kalmamış.
Çok eskiden çok, ta gençlik yıllarımdan,
Bu bulanık anıyı anlatmak isterdim.

Bir giysiydi sanki yaseminler.
Ağustos'taydı, Ağustos'ta bir akşam.
Gözlerini hatırlıyorum biraz, sanırım maviydiler.
Ah evet, maviydiler; mavi gök, yakuttan.

1 yorum:

medgallis dedi ki...

sanat muzigi bilmem galiba sevmem de... garip bir bicim de yaklanadigim su sarkiyi siz de dinleyin istedim.
selam olsun.
http://www.youtube.com/watch?v=b-jlPeWZdH4