27 Ağustos 2009 Perşembe

Seninki Daha Renkli

10 vereyim.
15 olsun.
20'den aşağı olmaz.
25'e ne dersiniz?
30 son.

Bugünki Milliyet'te bir haber.

Geçen gün Barad-Dur'la mesajlaşırken de aynısını düşündük. Arda Turan, iyi futbolcudur, şöyledir, böyledir, öyledir değil mesele. Fenerbahçe Başkanı'nın ezeli rakibin bir sporcusuna reklama bu denli hevesli olduğunu ben şu 30 senelik ömrümde ilk defa gördüm. Görmez olaydım.

Sezon başında "5 dakikada Fenerbahçeli yapmak, 10 dakikada Galatasaraylı yapmak" vb. tuhaf muhabbetlerin peşinden olayın geldiği noktayı geçen Pazar öğlen sıcağında hafif uyuklarken duydum. Lig TV'de duayen konumundaki birisi, artık her kimse, "Arda Messi'den iyi oyuncu abi. Kimse bana tersini anlatmasın" diyordu. Uzun süreli oruç tutmak sağlığa çok zararlı. Halüsinasyon yapıyor insanda.

Cem Yılmaz, gösterisinde memleketteki ilk renkli televizyonları anlatırken, insanların "Benimki daha renkli, al amına koyım!" diyerek sonuna kadar açtıklarını söylüyordu hani. "Seninki daha renkli" diyeni ilk defa gördüm. Dedim ya, Allah bir daha göstermesin.

2 yorum:

PVH dedi ki...

"Arda Messi'den iyi oyuncu abi. Kimse bana tersini anlatmasın"

Ciddi misin abi? Sarkastik, ironik tasak gecmemizin bile onune geciyorlar artik, bu cumleyle tasak bile gecilmez, buna bir cozum bulmak lazim, devlet bir sey yapsin.

Canarino dedi ki...

Vallahi kulaklarımla duydum, uykum kaçtı akabinde :)