8 Mart 2010 Pazartesi

Neden Koltuk Var?

Dört senedir formamızı giyen kız basketbol emektarlarımızdan Tammy Sutton Brown da bir blog tutuyor, malumunuz.

Dünkü konusu da Galatasaray'ı ezdikten sonra, başkan ile beraber izledikleri futbol maçı olmuş.

İki cümlesi çok hoşuma gitti.

"Warming up I hear the echo’s of my name, the fans singing in unison, it’s a familiar sound since I’ve been playing here 4 years now. Yes I have my own song, wonder how many people can say that."

&

"The stadium was packed and so loud you could not hear yourself think. Not sure why they have seats in the stadium cause, and I’m not lying, fans stand the whole game."


"Uzun zamandır bir futbol tribününe dair bundan daha sade ve amaca müteallik bir yorum okumadım" desem yeridir. Hakikaten lan, neden var o koltuklar? Daha doğrusu, koltuksuz daha iyi olmaz mıydık? Hiç değilse, kale arkasında...

5 yorum:

Adsız dedi ki...

Bütün stada hakim olup da göremediğimiz bir manzaranın ince bir noktasını yakalamış gerçekten .
Geçen yıl bir yöneticimiz Migros Alt için " yapabiliriz " demişti sanki .
Ama yapılmaz , çünkü yapılırsa bir çok fayda sağlanması ihtimali var .
Mesela o koltuksuz Migros Alt'a " öğrenci tribünü " dersin , kapasitesinin 2 misli elemanı atkılarıyla doldurursun . Maç boyu susmayın diye de tembihlersin .
Hem " param yetmedi , maça gelemedim " durumunu ortadan kaldırırsın , hem de 40.000 kişi gelse bile stadı boş gösteren o koltuk sarısı kale arkası fonunu atkı şovlarına tebdil edersin .

Artık kanıksanan rakip takım tezahüratı dinleme alışkanlığına son verirsin .
En az bir devre rakip kaleciyi ve defansı yakın plan ağır baskıya alırsın .
Ama olmaz . Hem de bu kadar faydası varken hiç olmaz .

Ortega dedi ki...

Ben bunu bir kez ulu orta sordum. Konu konfordan başladı,oradan mükemmel tesisleşmeye ve ne alakaysa oradan da Ortega'ya Anelka'ya filan geldi. O günden beri ulu orta beyan etmiyorum bu fikrimi.

GreenTuborg dedi ki...

Abicim şunun türkçe türcemsini de koynsanız da bizde olaya fransız kalmasak google translate in tarzancasından birşey anlaşılmıyor

Canarino dedi ki...

"Maçtan önce ısınırken salonda ismimin yankılandığını duyuyorum. 4 yıldır bu sese aşinayım. Evet, taraftarlar benim için bir beste yaptılar. Çok fazla insan bunu söyleyemez"

&

"Stadyum çok kalabalık ve gürültülüydü. Tribünlere neden koltuk koymuşlar, bilmiyorum. Çünkü, inanmayacaksanız ama, taraftarlar maç boyunca ayaktaydı"

mealinde yazmış.

GreenTuborg dedi ki...

@Canarino
teşekkürler bu sese kulak verdiğin için