31 Mart 2010 Çarşamba

Sen de Başını Alıp Gitme...

Bu bizim dea'nın yatacak yeri yok. Duruyor, duruyor, bir yazıyor, akıl fikir kalmıyor, yazılacak şeyler unutuluyor, boğaz düğümleniyor... Hoş, biz de boğazı düğümlemeye yer arıyoruz. Bir türlü büyüyemedik. Olsun.

Fasulyeden'e gidin, yazıyı ve yorumları okuyun, werdure'nin verdiği linkten videoyu izleyin, şarkıyı dinleyin. Ben ne diyeyim daha? Uzun uzun bir şeyler yazacaktım, muhtelif. Takatim kalmadı.

Hayatta hiç bir şeyim "az" olmadı senin kadar.

5 yorum:

PVH dedi ki...

dea tam bir at hirsizi abi.

Canarino dedi ki...

Ama hisli bir at hırsızı, değil mi? Hem, hangimiz biraz at hırsızı değiliz ki. Getir bir tayfayı gözünün önüne :)

PVH dedi ki...

Sevdigimden soyluyorum abi en buyuk at hirsizina. Bakma sen, isi dusmezse arayip sordugu yok ama yine de ozluyorum. Tayfada ulvi disinda herkesi seviyorum. Ulviye karsi daha degisik hisler besliyorum bir tek.

Canarino dedi ki...

Ha bak, ona bir şey diyemem. Şimdi düşün, adama yemek sözümüz var ama karşıya geçmiyor ki ısmarlayalım. Misal Ulvi'ye yemek ısmarlamaktan bahsetsek, 1200'ü 1.08 koşar.

Dea Demyra dedi ki...

At hırsızıyım tamam, ama atın hiç mi suçu yok?

İyi niyetliyim ama lan, sevimliyim de biraz :)

* * *

Abi o yemek işini halledelim hakketten, ben bile kızıyorum kendime :)