12 Mart 2010 Cuma

Fenerbahçe Kaptanlığı

İslam Çupi ismi bugün çoğu insan için yalnızca bir tek cümleden ibaret. Acaba eski yazılarını anımsayan kaç kişi var? "Kitaplarını alıp okuyan var mı?" sorusu abesle iştigal olur zaten. Kaç kişi kitap okuyor ki?

Hep merak ederim; "İslam Çupi şimdilerde yaşasa ve eğilmeyen kalemini şimdinin 'resmi Fenerbahçe ideolojisine' de eğmese ne olurdu?" diye. Resmi site kınama yayınlar, forumlardaki taraftarlar da "Sen kimsin İslan Çupi?" topikleri açardı herhalde. Acaba QTM diyen de çıkar mıydı, utanmadan?

Yukarıda 1990'da yazılmış bir yazısı var rahmetlininin. Konusunun bir yerinde "Fenerbahçe Kaptanlığı" geçiyor. Taradım, koydum, vaktiniz varsa, tıklayıp, okuyun bir.

Bizim gibiler okuyup, üzerine bir büyük devirsin diye yazmış İslam baba.

Ha unutmadan... Fikret Kırcan hala hayatta. Allah ikisine de uzun ömür versin, bizim taraftarlardan sadece Paşalı Birol hatırlıyor onu. Sürekli gidip, görüyor falan. Diğerleri mi? İşimiz başımızdan aşkın. Yeni efsane (!) Emre Belözoğlu'nun peşindeyiz!

3 yorum:

yiğit dedi ki...

emre idi, tümer idi dediklerinizin hepsine katılıyorum da, bu dediklerinizi ikidir ibrahim kutluay üzerinden dile getirmeniz hoşuma gitmiyor... ibrahim ilk gittiğinde yönetim uzaklaştırmış olsa tamam diyeceğim ama kendi tercihiyle gitti adam...

Canarino dedi ki...

Kusura bakmayın ama herkesin bu kadar çok bilmesi de benim çok tuhafıma gidiyor.

Ayrıca, deminki yazıda söylediklerimin az önceki yazıyla bağlantılı olduğunu da yazmış bulunuyorum. Sizin hoşunuza gitmediği için mazur görün ama takdir edersiniz ki fikri takip diye bir şey var.

mcD dedi ki...

ceyhuna sinirlendiğimizi hatırlarım takımı taraftara götürmek için "gelin lan hadi" dite çağırıp lakayit davrandığı için. şimdilerde daum efendi kaptanlığı bir ödül olarak gösterip futbolcuları gaza getirmek için kullanır, belözoğlu gibi insanların koluna süs eder. Yönetimden kimsecikler müdahale etmez.
içimizi sıkıyor başka birşey değil..