16 Ağustos 2010 Pazartesi

Fenerbahçe Kaptanlığı Manevi Bir Değer Değildir


Fenerbahçe 4-0 kazansa da kıyameti eksik olmuyor.

Alex oyundan çıkarken, kaptanlık pazubandını Semih'e veriyor. O da götürüp Emre'ye takdim ediyor.

Eee?

Semih'in yaptığı ayıp, tamam da; bunun üzerinden neyi konuşuyoruz ki biz?

Fenerbahçe kaptanlığı artık Galip'lerin, Zeki Rıza'ların, Fikret'lerin işi olmaktan çoktan çıktı.

Semih'i eleştirmeye eleştirelim ama kaptanlığı çiftlik kahyalığı ile bir tutanları da unutmayalım. Koşar adım buralara gelinirken "Yahu bir dakika!" diyenlere "Devrimin önünde duramazsınız" sayhaları saydırılıyordu malum.

Neyse, olmuşla ölmüşe çare yok. Şimdi benim hayalimde kaptanı Kerem Gönlüm olan bir basketbol takımı var. Haydi!

3 yorum:

baris_gerceker dedi ki...

Her kafadan ses çıkıyor kardeşim, sözde Alex Semih'e verirken "Git Emre'ye ver" şeklinde jest ve mimiğe girişmiş. Başka adam mı yoktu aracılık yapacak, böyle polemiğe boyuyorsunuz bizi.
Takım kaptanlığının seremonide yazı tura ve flama mübadelesinden ibaret kalmışken, çok da takılmamak lazım ama takımın altyapısından gelen, herkesin türlü vukuatına rağmen "evlat" muamelesi yaptığı adamın sahada kaptanlık reddeder hali de bir o kadar sevimsizdi. Yönetim bunun üstüne yatmayıp "Semih artık üçüncü kaptandır, ikinci kaptan Emre'di" demesi bile bu sessizlikten iyi ama şu anda da Robinho'yu alamamamanın şokunu yaşayan yönetim bir süre sessiz kalır gibi.

Canarino dedi ki...

Hayır, "Git Emre'ye ver" ne abi? Ayakçı mı bu? :)) Elbette takılmamak lazım. Ben zaten bunca zaman neden takıldığıma takılıyorum bir; ikincisi de olmayacak adamlar cayır cayır kaptan olurken gık çıkarmayanların bu mevzuda coşarca olmasına delleniyorum. En temizi CM'de penaltıcı seçer gibi kaptan seçip, duruma göre atlatmak. Ama hep Semih teslim etsin pazubandı. Tövbe ya! :)

sallanyuvarlan.blogspot.com dedi ki...

Bu sene kaya peker kaptan olursa şaşırmam. Artık hiçbirşeye şaşırmıyorum. Emre,kaptanlığı hakedecek bir oyuncu daha olmadı. Ona erişmesi için seneler gerek.