24 Ağustos 2010 Salı

Tribünde Üzüm Zamanı

Birileri "Tribüne dair düzenleme" dediği zaman, bana bir şeyler oluyor. Kendimi tutamıyorum. Gülmeye başlıyorum.

Şimdi de tribüne alkolmetre konacağı söyleniyor. Girerken üfleyecekmiş insanlar.

Fena da olmaz aslında. Otokontrolü bir şekilde sağlamak gerek ama...

Biliyoruz ki sadece biletle girilen yerlerde ya da kombinelerin bir kaç milyarın altında olduğu kısımlarda uygulanacak bu. Bir sürü sıkıntı da çıkacak uygulama sırasında fakat o ayrı mesele.

Esas problem, bu işin yapılabilirse yine "diş geçene" yapılacak olması.

Mesela Fenerbahçe Şükrü Saracoğlu Stadı'ndaki locaların akıbeti ne olacak? Orada "haddinden fazla" içenlere, kim, ne diyecek? "İçmeyin artık" diye arkadaş tavsiyesi mi yapılacak, yoksa kaba kuvvet mi kullanılacak? Uygulanmasına karar veren yönetim insanlarının kaba etine kaçar o kuvvet sanki. Şahit olmuşluğum var, oradan biliyorum...

Tribün, düzenleme, kanun falan demişken; yahu birader, kimse sormayacak mı bu bedava bilet işlerini "yönetim kurulu" denen adamlara ya da başındaki başkanlara? Varsa yoksa taraftara dikmişsiniz gözünüzü.

Bindirilmiş kıta hesabı stadyuma doldurulan dernekler, elden verilen biletler gırla gidiyor, tık yok. "Bunca yüklemeye, günün birinde, 1967'nin Kayseri-Sivas maçı gibi bir şey çıkacak ortaya, o zaman göreceksiniz" diyeceğiz. O da olmayacak. En fazla ölenlerin "bir kaç kendini bilmez" olduğu söylenir o kadar.

Hadi, kaldığımız yerden devrime devam!

1 yorum:

Black Pearl dedi ki...

resimlerdeki üzümü yemek istiyorum...

Stada girmeden alkolmetre olayi girisleri yavaslatir. Zaten o turknikeye hep cantam takiliyo sinir oluyorum. Girdikten sonra bi polis herkesin yaninda gidip üfletsin :-D alkolluyu disari atsin sonra da.