7 Aralık 2010 Salı

Münferitlerin Pankartı : Comandante Alex


Kadıköy tribünlerinde bir ilk yaşandı geçen hafta sonu.

Eskinin "eski" yeninin "okul" açığında kocaman bir pankart açıldı:
"Comandante Alex"

Gerçi içeriği bir şekilde rakiplerce tartışılmaya devam etse de bizim için mühim olan "ilk" olma durumuydu.

Yukarıdaki pankart, stadyumdaki münferitlerin hazırlayıp, açtığı ilk büyük boyutlu pankart olma özelliğini haiz.

Hoş, bu açıdan bakınca sağ alt köşesinde "Okul Açık" tabirini görüyoruz ama demek ki bu isim altında organize olmuşlar.

Grup CK'nın, ÜNİFEB'in  ve Vamos Bien'in yere göğe koyamadığımız ve bir "devrim" olarak nitelendirdiğimiz "uygulamalara karşı faaliyet dondurma" kararında ısrar etme güzelliği bir yana, stadyumdaki münferit seyircilerin bu denli gayret göstermesi de bilahare mutluluk verici.

Teşekkürler münferitler!

4 yorum:

sallanyuvarlan.blogspot.com dedi ki...

vamos bien ck ünifeb ortak yapımı diye biliyordum,fotoğraflarıda dolanıyordu nete yapılışı.yanlışım varsa düzeltin..

Canarino dedi ki...

Ben de onlar faaliyetini durdurdu diye biliyorum. Yanlış biliyorsam, onlar da beni düzeltsinler. Yoksa geri mi döndüler?

sallanyuvarlan.blogspot.com dedi ki...

Faaliyetlerini durduğu doğru çünkü bu sene hiçbir maçta pankart vs birşey yapılmadı onlar tarafından.facebook'taki vamos bien sayfasında bu pankartın nasıl yapıldığı fotoğraflarca belli o yüzden dedim.

Canarino dedi ki...

Demek ki faaliyet durmamış. Durmuşsa bile yeniden başlamış. Ya da bu iş faaliyetten sayılmıyor :)