7 Ekim 2010 Perşembe

Omuz Omuza Olmaktan Gurur Duyduklarım...


Düşer gibi olduğun zamanlarda, "Hop" deyip omuzundan yakalayarak, ayağa kaldırmaya çalışanların sayısı ne kadar fazlaysa, o kadar şanslısın bu hayatta.

"Barış gidiyor" dediler. "Güle güle" demek için koşarak geldiler.

Fotoğrafta olanlar, orada olup makinenin kadrajına sığmayanlar, isteyip de gelemeyenler... Spor salonlarının plastik koltuklarında "Yüklen" diye bağırıldığında hep beraber tezahürata girdiğimiz ağabeylerim, ablalarım ve kardeşlerim... Hepinize teşekkür ederim.

Hüznü kadar sevinciyle de dopdolu bir akşam oldu benim için. Orada da söylediğim gibi, "Siz olmadan geçecek hayatın ben ta..."

"Ne korkunçtur, düşmek kavganın haricine..." demiş şair.

Şimdilik başka bir coğrafyaya, başka bir kavgaya gidiyorum. Döndüğümde, kaldığımız yerden:
"Yükleeeeen"

6 yorum:

Black Pearl dedi ki...

Fenerbahce tayfasi toplanmis gibi gorunuyor resimden.

Oraya gidince epey hikaye bekliyoruz senden (resimli).

PINAR dedi ki...

:) burak bana gidecek yer cikti diye seviniyor ne den acaba?

Canarino dedi ki...

Maaile beklerim efendim :)

tosun dedi ki...

Abi, malum sebeplerden gelemedim, ama gönlüm sizlerleydi.

Daha bir kaç ay önce rotanın Burundi olduğunu göz önüne alırsak, en azından medeniyetin ulaştığı topraklara gidecek olman içimi rahatlatıyor.

Burundi demişken, Burundi'de seni ziyarete niyetlenmiştim zamanında, ama sen "sırf yol parası 5000 avro" dediğinde çakralarım açılmıştı. Bu sefer daha makul bir yer olması sebebiyle gözlerim parladı. Kim bilir, belki kısmet olursa bir gün kapını çalarım.

Güle güle git, güle güle gel abi.

Pruvan neta denizin sakin olsun...

Murat YILMAZ dedi ki...

güle güle git, güle güle vakit geçir, güle güle gel...

Black Pearl dedi ki...

2 sene kalacaksan bizde gelicez