11 Ekim 2010 Pazartesi

Baltacı Değiliz, Ananızı...


Moskova gelişinde, hava limanında bir şekilde bavulumu patlattıkları için alışverişe çıkmam iktiza ettiğinden, öğlen vakti dışarıya uzandık. Aradığımızı bulamadan geri dönüyorduk ki yol üzerinde yukarıdaki ağabeye rastlamış bulunduk. Herhalde 1800 - 1900 generallerinden bir tanesi ama hangisi olduğunu bilemiyorum. İlk fırsatta kontrol edeceğim.

Arka fonda "çok yakın" gözüken binalara ulaşmak için nehrin üzerinden geçen bir üst geçide girmek gerekiyor. Üst geçit demeye bin şahit isteyen bu yapının içerisinde eczanesinden, kuyumcusuna kadar yok, yok.

Henüz her türlü tabelayı okuyamıyorum ama yeneceğim seni ulan Kril alfabesi!

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Hahaha Rusça çok gıcık bir dildir,bende şuan Rusça öğreniyorum,her yönüyle berbat bir dil ama öğrenene süper:D Ben az çok çözdüm ve konuşabiliyorum sizede başarılar:D