28 Ekim 2010 Perşembe

Fenerbahçe, Eşşek Başı mı?


Geçenlerde "Ülker çekiliyor" diye bir haber düşmüş ajansa.

Sponsorluğu bırakıyorlarmış falan filan...

Haber Ülker cephesinden reddedildiği için, üzerine yorum yapmaya gerek yok.

Yalnız reddetme açıklamasında şöyle bir bölüm var:

"1993’ten 2006 yılına kadar, takımımız Ülkerspor Basketbol 1. Ligi’nde mücadele etti. Şimdi de Fenerbahçe Ülker olarak yoluna devam etmektedir."

Bizim ufacık meltemden bile nem kaptığımız kesin ama yanlış hatırlamıyorsak, ortada bir birleşme var. Fenerbahçe'yi değil, Ülker'i ortadan kaldıran bir birleşme. Aksi olsa, ki olamaz, Ülker'in geçmiş şampiyonluklarının buraya yazılı olması lazımdı. Değil!

Peki o zaman, nedir bu Kaf Dağı'nın zirvesi halleri? Nasılsa Fenerbahçe'nin ensesine patlatan, ağzındaki lokmayı alıyor diye (Bkz. Tuncay Özilhan'ın Fenerbahçe'ye haddini bildirmesinin sineye çekilmesi) "Keramet Fenerbahçe'de değil, Ülker'de" vurgusu yapmak mı?

Eğer bilinçten ya da bilinçaltından böyle bir şey geçiyorsa, Türk sporunun marka değerini düşünmekten, Fenerbahçe değerlerini düşünmeye vakit bulamayan yönetime bir kez daha saygılar sunmak gerekiyor.

Ülker'in kurumsal iletişimcileri de inceden kafayı kırmışlar herhalde. Neymiş, yollarına öyle devam etmişler... Fenerbahçe olmasaydı, şu yukarıdaki kalabalığın binde birini bulabilir miydiniz acaba? Hâlâ daha fabrikadan adam taşıyordunuz salonlara.

1 yorum:

Yedinci Samuray dedi ki...

Ne desek boşuna !
Zırt pırt resmi siteden bi şeyleri yalanlayabiliyorlar ama asıl değer düşürücü rencide edici olanların yanından bile geçmiyorlar.
O zaman geçmiş olsun !