23 Ekim 2010 Cumartesi

Inception @ South Park



"Uzun zamandır South Park'ın bir bölümüne bu kadar fazla gülmemiştim"

Bir kaç bölümde bir yukarıdaki cümleyi kurmak, her South Park hayranının vazifeleri arasındadır.

Ama hakikaten de uzun zamandır South Park'ın bir bölümüne bu kadar fazla gülmemiştim.

Inception ile ağır makara yapmışlar.

Benim en fazla koptuğum sahne ise yardım istemek için Freddy Krueger'a gidilen bölüm oldu. Pis işleri bırakmış, sakal salmış, çoluk çocuğa karışmış kendisi.


- We need you, Fred.


- Like you needed me to kill those teenagers to stop the Russians.


- We have the country to protect.


Çok af edersiniz ama ahahahahahahahahahahahahaaaaa

2 yorum:

Flying Dutchman dedi ki...

ben pizzacının gelip, "içeriden söylemişler herhalde" lafı üzerine "allright I am going in" diyip direk içeri dalması ve rüyaya yatmasında dağıldım

yalnız Ellen Page'i almamışlar, sebebi nedir acep.

Black Pearl dedi ki...

guzeldi ya guldum bugun, hele ruya gorurken bi de pizzaci cagirmislar ya. orasi da cok komikdi.