7 Nisan 2010 Çarşamba

Burhan Felek Fener'e Mezar Olacakmış!

Öyle diyor Vakıfbank'ın zevzek taraftarları...

Bu akşam üzeri, Burhan Felek'te oynanan Vakıfbank GSTT-Nilüfer Belediye maçına gittim, vakit geçsin diyerekten.

Kendileri durup, durup
"Burhan Felek, Fener'e mezar olacak."
"Ne zaman gelecek o büyük gece?"
"Şampiyonluk yarınlara kaldı. Gördün mü Fener..."
şeklinde bağırdılar.

Bu had bilmezlere haddini bildirmek ve boşboğazlığı yerinde terbiye etmek gerek. "Vakıf maçlarında mümkün mertebe kalabalık olalım" derim. Ama kazma, kürek getirmeyi unutmayalım. Malum, mezar kazacağız. İçine kim girerse bahtına...

Final maçlarının programı şöyle:
11 Nisan Pazar, 20:00
14 Nisan Çarşamba, 18:30

7 yorum:

hafız dedi ki...

abi kimse kusura bakmasın ben bu ateşli taraftar grubunu karşıma almak istemiyorum. adamlar mezar filan diyorlar şakaya gelmez bu iş. aman diyeyim.

ahahaha

şaka bir yana şu motivasyonlarını da sevmiyor değilim bir yandan. çok şekerler.

Barad - Dur dedi ki...

pazar saat süper...ordayız...terbiye edelim gençleri...mezar boylarına bakalım...

Canarino dedi ki...

Hayır, bir de bu tiplerin birbirini ezerek kaçma huyu var, ona yanıyorum ben. Madem bu kadar iddialısın, bari sonuna kadar dayan değil mi? Yok. Ya "Hemen bir açık alan bulayım, orada kovalamaca oynayalım. Beni ebelesinler" zihniyeti güdüyorlar ya da "Hemen bir üniformalı bulayım da bizi korusun" aramasına girişiyorlar. Yazık. Gençlik çok kötü durumda.

NYG dedi ki...

eceli gelen köpek cami duvarına işermiş...

NYG dedi ki...

eceli gelen köpek cami duvarına işermiş

anti dedi ki...

pazar günü o saatte konserde olucam ama çarşamba günü kefenimi alır giderim.

aysberg dedi ki...

umarım ben de orada olurum !