3 Mayıs 2010 Pazartesi

Şuursuzun Dönüşü

Şu memleketin spor tarihinde kaç tane oldu senden acaba? Saymakla biter mi? Sanmam. Yazılan, yazılmayan, bilinen, bilinmeyen onlarca hadsiz geldi geçti. Senin gibi sıfatsız da değildi bir kısmı. Mebuslar vardı mesela içlerinde. Şimdi, iş işten geçtikten, "ulan söylediklerim lavaboya kaçacak galiba" diye uyandıktan sonra "Tüm Fenerbahçe camiasından özür dilerim" demenin faydası var mı? Kutsal yerin duvarına müteşaşir oldun bir kere. "O konuşmaları nasıl yaptım ben de bilmiyorum. Bana bir şey oldu herhalde" kısmına gelince. Yok, henüz bir şey olmadı. Hafta sonu olacak.

Karambolde Türk futboluna dair tek doğru lafın gümbürtüye gitti ya, ona yanarım ben. Hani kurulacak olan "Anadolu Kulüpleri Birliği'ne Beşiktaş'ı da dahil edeceğin.." konusunda bir şeyler söylemiştin. Ara ara senin de vizyonun yerine geliyor demek; "Bu Beşiktaş Avrupa yakasında ama başkanıyla, yönetimiyle falan tam bir Anadolu kulübü, hatta daha bile çapsız oluyor ara sıra" şeklinde. Neyse... Diğer hadsizlerde görüşmek üzere. Sen de gömül şimdi her nereye istersen.

Hiç yorum yok: