8 Mayıs 2010 Cumartesi

Adnan Polat'la Sohbet Etmek

Fenerbahçe - Galatasaray, kız basketbol final maçının devre arasında, büfenin oralarda Adnan Polat'la, bir kokteyl havasında sohbet eden Fenerbahçe taraftarları vardı.

Görmeseydim, duymasaydım keşke.

"İnsanlar konuşa konuşa" ama orada ne alaka? Siz ne alakasınız? Arkadaş mısınız? Değil. İşle ilgili bağlama mı çekiyorsunuz? Değil. Sohbet ederek sınıf mı atlıyorsunuz? Değil. Ego tatmini mi? Bir nebze. Neden arkadaş, neden? Hoş, beni de ilgilendirmez. İsteyen, istediği ile sohbet eder ama kendisine "tribünden" diyen insanlar bunu yapınca "iyi saatte olsunlar" geliyor bana. Bu insanlar beş dakika önce "A ha ha ha haa ilahi Adnan Bey" derken, beş dakika sonra tribüne çıkıp Galatasaray'a küfredince sallanıyor aklım.

"Seni sevmeyen ölsün" diyen Galatasaray Başkanı'na Türkiye'yi zindan eden Fenerbahçe taraftarından buraya doğru evriliyoruz. Evrim teorisine küfredeceğim sonunda, ölmüş adamı ters döndürmeyelim şimdi.

1 yorum:

sensiblex dedi ki...

Bir tanesi geri döndüğünde içerde adnan polatla konuştuk deyince, ne oldu saati mi sordunuz dedim.

Basket maçlarını neden eskiden olduğu şekilde Abdi İpekçi gibi büyük bir salonda yarı yarıya oynanmasına razı olmuyorsunuz, bizim başkan da ilerde böyle birşeyler olabileceğini söylemişti demişler. Kavgalar çıkarmayacağınıza, kimsenin canı yanmayacağına inansam keşke demiş, siz taraftarınızda ki beslemeleri temizlerseniz hiç sorun çıkmaz demişler.

Diğerleri ne konuşmuştur bilmiyorum, ben koridora çıkıp görmedim ama döndüğünde bunu anlatan vardı.