
Tudor diyince kem talihli Anne Boleyn, Anne Boleyn demisken bakire kralice Elizabeth, Elizabeth demisken de Cate Blanchett geldi aklimiza. Annesi Anne daha uc yasindayken kilicla infaz edilen Elizabeth'i, Yuzuklerin Efendisi'nin Galadriel'i ve Benjamin Button'in Daisy'si Blanchett. Yeni bir vaziyet var mi diye bakarken bir de gorduk ki uc meslektasi (ve ayni zamanda vatandasi) ile Avusturalya Posta Idaresi'nin 2009 pullarina resim olmus. Pullar yukaridaki gibi.
Russel Crowe'un fikrini daha almamislar herhalde ama yorumlar soyle. En sonda Blachett'in yorumu var. Enteresan olmus.
Geoffrey Rush
It's a classy thing to know you're on security paper
Nicole Kidman
I have a vested interest in Australia. I want my children to live here at certain times of their life and see how wonderful it is. It would be lovely for them to lick a stamp, put it on an envelope and say ‘that’s my mum.’”
Cate Blanchett
I am utterly, deeply humbled and chuffed by the fact I'm on a stamp. I'm going to be licked by millions of Australians and I cant wait.
1 yorum:
bizimkiler de sener senli pul cikarsinlar.
Yorum Gönder