29 Aralık 2009 Salı

Hepimiz Sersemiz Ya!

Daha üzerinden uzun bir zaman geçmemiş "Bir 2010 Masalı" yazısının. Orada Nedim Karakaş'tan inciler vardı ufaktan. Dün de istiridyenin kabuğu açılmış.

Öcal kardeşimiz FBTV'de rastlamış Nedim Bey'e. Sözü ona bırakalım.

"Fbtv'de yayınlanan amatör şubeler 2009 programında bir cümle dikkatimi çekti.

Nedim Karakaş "Eğer bir aksilik olmazsa gruptan çıkacağız" dedi. "Hedef Top 16. Bundan sonra gidebildiğimiz yere kadar gideceğiz" diye devam etti.

Bu cümlenin üstüne neler yazılır söylenir bilemiyorum ama 2010 hedefiyle tam bir tezat oluşturduğu kesin.

"Camianın hedefi sürekli birincilik olduğu için geçen sene başarısız bir yıl geçirdik" diye ekledi.

Burada göreceli olarak "İkincilik de küçümsenecek bir derece değildir" anlamı çıkartılmak isteniyorsa ayıptır. Zaten 2 takımın olduğu bir ligde ikincilik ile ilgili yorum bardağa nasıl baktığına bağlı. Ben açıkçası boş görüyorum.

Bunu eleştirmek için yazmadım. Yalnız "Bir aksilik olmazsa gruptan çıkacağız" demek bir Fenerbahçe taraftarı olarak beni üzdü.

"Böyle mi olacaktık" dedirten bir cümle... Belki erkek basketbol takımındaki vizyonun bir göstergesi."

Sormak lazım Nedim abiye.

Bu kadar yalan bünyeyi bozmuyor mu, Nedim abi?

Şu söylediklerine mi inanalım, bunlara mı, Nedim abi?

"En ummadığın keşf eder esrâr-ı derûnun" demişler ya; sen herkesi kör âlemi sersem mi sanırsın, Nedim abi?

Hiç yorum yok: