29 Haziran 2009 Pazartesi

Ateşsiz Seviş. Yayında Kal.

Radikal gazetesinde bir haber.

RTÜK, Bihter ile Behlül'ün sevişme sahnesi yüzünden kanala müeyyide uygulanmasını istemiş. Makaraya alınabilir, uzun uzadıya yazılıp çizilebilir ama insanda takat kalmıyor artık...

Diziyi hiç izlemedim. İzlemeyi de düşünmüyorum. Nedense (Herhalde "Güncelleştireceğiz" namına bin bir türlü tuhaflık girdiğinden olsa gerek) edebiyatımızın bu denli meşhur eserlerinin kitap halini daha bir seviyorum ve dizi halinden de kaçıyorum ama inadına izlemek gerek bundan sonra. Hatta RTÜK binasının karşısına koyacaksın dev ekranı. Sabahtan akşama kadar toplanıp bunu izleyeceksin. "Biz yapamıyoruz ama dizi de olsa millet çatır çatır vallahi. Bu his ya benim ya kara toprağın ulan" diyerek böyle saçma sapan şeylerin altına imza atanların da alayına gider...

Hiç yorum yok: