16 Temmuz 2008 Çarşamba

I Have But One Heart

Godfather denince akla bir suru sey gelir ama ilk iki Marlon Brando ve Main Theme'e aittir daimi...

Canarino, cok kucuk yasta, filmini seyretmededen once kitabini (arka arkaya bes kez) okudugundan beridir hastasidir Corleone familyasi maceralarinin ve film muzigiyle bu etki hayranlikla karisik hipnoza donmustur.

Lakin bir de soundtrackin icinde pek dinlenmeden "Apollonia" ve "Connie's Wedding" gibi daha cok filmi hatirlatan muziklere atlanan bir sarki vardir. Rizzi'nin, Solozzo'nun, Barzini'nin, Tattaglia'nin, Greene'in, Strachi'nin, Cuneo'nun ve nihayetinde Carlo denen namert enistenin olumlerini "Bir daha izleyeyim lan" dedirterek tekrar tekrar zevkle izleten filmin, safiyane sevgiden baska bir seyden bahsetmeyen tek seyi belki de. Gerci etkisi cok da uzun surmuyor, bir an once Clemenza'nin Michael'in elini optugu ve Kay'in "Bana yalan soyledin" bakislari altinda kapanan kapi sahnesine gidiyor akliniz ama guzel sarkidir "I have but one heart"

Sozler : Marty Symes
Muzik : Johnny Farrow

I have but one heart, this heart I bring you,
I have but one heart to share with you,
I have but one dream that I can cling to,
You are the one dream I pray comes true.
My darling, until I saw you, I never felt this way,
And nobody else before you, ever has heard me say,
You are my one love, my life I live for you,
I have but one heart to give to you.

*Dicimo o mari, facimu l'amore, (Let us tell the sea that we are making love,)
*A curi a curi che ci passa, (Heart to heart till the end of time,)
*Ca u mare parla e na' carezza, (Because the sea whispers and caresses us,)
*Ma a tia la brezza, fina murir. (So does the breeze till the time we die.)

You are my one love, my love I live for you,
I have but one heart to give to you.

Hiç yorum yok: