12 Kasım 2010 Cuma

Beklenen Şarkı


Beklenen Şarkı, Zeki Müren'in ilk filmi olması dolayısıyla "tarihe not" bir filmdir.

"Ölürsen duvaksız dulun olurum, kalırsan yanında kulun olurum" repliği yanında, filmin sonlarında "alayına gider" tavrı ile etkileyen 37 yaşındaki Cahide Sonku'nun oynadığı son film olduğunu da yeni öğrendim.

Yukarıdaki fotoğrafta Sonku'nun önünde gözüken, kızı Türkan rolündeki oyuncunun Jeyan Mahfi Ayral olduğunu da öyle...

Filmde bir de Güngör var ki en bomba karakter o. Herifçioğlu basketboldan başka bir şey düşünmüyor. Aşağıdaki giriş diyaloğu zaten karikatür gibi.

- Merhaba Türkan
- Merhaba Güngör
- Seni almaya geldim.
- Zahmet ettin.
- Ben etmedim, yengem ettirdi.

- Itri'nin yörük semaisini geçtik. Dev gibi eser...
- Hakikaten dev gibi oynuyor herifler. Hepsi zenci.. Harlemli..
- Daha önce kârı natıkı geçtik. Bütün makamlardan muhteşem bir demet.
- Hele tek kollu bir adam vardı. Tam sırtı sırta dokuz basket çekti.
- Ama ben gene Itri'den şaşmam. O bambaşka. 
- Itri'nin kolu çıktı. O oynayamaz o artık.

Bedia Muvvahhit de kadroda... Zeki Müren'in annesini oynuyor. Aşağıdaki videonun sonlarında, Zeki Müren'i Muvahhit taklidi yaparken göreceksiniz. Rahmetli, taklit işinde çok başarılıymış.

Hiç yorum yok: