1 Eylül 2010 Çarşamba

Bir Şey Olacak...

Başlıktaki o "bir şey" olana kadar tatildeyiz.

Olmazsa hayatın ekranına eski TRT usulü necefli maşrapayı çekip, yarı kapatacağız kendimizi.

Olursa, kaldığımız yerden neşve ile saadet ile devam.

Ha, niye yazıyorum bunları? Benim derdim elalemi gersin diye mi? Yok.

Az çok bizim mesken oldu buralar. Yiğit buradaysa, peşrev buradaysa, mevlit de burada.

Paşam ile baş başa bırakayım ortamı bir süre. Şenlendirmez ama derin derin daldırır. Bu da bir ihtiyaç...

Yarım saat süren nadide eser:

Ne zaman iki satır yazmaya kalksam,
Hep sana hep seni hep bizi yazıyorum.
Ne zaman bir kadeh alsam elime,
Hep sana hep seni hep bizi içiyorum.
Her gece kederdeyim, durmadan içiyorum.
Sevda ektim kalbime, yalnızlık biçiyorum.

6 yorum:

PVH dedi ki...

Hayirdir abi?

Canarino dedi ki...

Nüfus cüzdanındaki "Medeni Hal" hanesine dair bir durum kardeşim. Yılların emeği ve beklemesi heba olacak mı, olmayacak mı meselesi? 2010 hakikaten önemli yılmış. Geldi, çattı. Ya herro, ya merro.

PVH dedi ki...

Hayirlisi olsun abi. Dugun falan varsa ufukta iyice hayirli olsun :) En cok da boyle dugun falan olunca bu kadar uzakta olduguma uzuluyorum artik. Eskiden tribune uzulurdum de simdi tribune uzak olmak rahatlatici bile oluyor.

DaesAgelmar dedi ki...

yazılarını zevkle okuyorum. Mübarek ramazanda herşey gönlünce olur inşallah...

Barad - Dur dedi ki...

şeriatın kestiği parmak acımaz...bu kadar dayandın aza daha dayan...:)

Black Pearl dedi ki...

Bariscim guzel haberler bekliyoruz tez zamanda! Yapabilecegimiz birsey var mi?

Barad kac yasina geldin hala tik yok senden?