14 Temmuz 2010 Çarşamba

Söz Uçar, Yazı Kalır

Tarih, 8 Haziran 2005.

Haberin tümü burada.

Başlığa konu olan bölümse şurası:
"Altyapı`dan rahatsızım. Perşembe günü kulüpte toplantı yapacağız. Yurtdışından bir hocayı altyapı`yı düzeltmesi için getireceğiz. Altyapı`yı sıfırdan planlayacağız. Altyapı`da eksiklik, öğretmenin olmaması. Sporu bırakmış kişileri alıp gençlerin başına koyuyorsunuz. Bu insanlar da zamanında eğitim görmemiş. Bu yüzden onlarda belli bir yere kadar götürebiliyorlar. Bu yüzden altyapı`ya yabancı üç beş öğretmen getirip gençlerimizi onlara teslim edeceğiz."

Okurken ağlayası geliyor insanın. "Hakikaten kurumsal oluyoruz galiba" diye düşünüyor... Ve 20 gün sonra, yukarıdaki Joop Lensen ile anlaşılıyor.

Ve şimdi... Açıp bakıyoruz resmi sitenin ilgili sayfasını.

Sporu bırakmış kişiler bir anda değerlenmiş olsa gerek. Zaten Lensen'in macerası da uzun sürmemişti.

Ha bir de şöyle bir şey var 2005 tarihli haberde:
"Ben Pendik olayından sonra gitseydim Fenerbahçe bu tesisleri yapamazdı. Üç şampiyonluk yaşadım, bunu söylemiyorum. Burada önemli olan istikrardır. Daum ile iki kere şampiyon olduk. Daum`la iki yıl anlaşma yapılmıştır. Daum iki yıl daha buradadır. Biz ona destek olacağız. Bu Fenerbahçe`de bir ilktir. Göndermek kadar kolay bir şey yok. Önemli olan istikrarı sağlamaktır."

Yaa öyle işte!

Stad, Samandıra için size teşekkür ederiz.

Hiç yorum yok: