14 Temmuz 2010 Çarşamba

Fazla Sakız Çiğneyince...

Neslihan Darnel'in Vatan gazetesinde verdiği röportajdan bir bölüm var aşağıda. Başka bombalar da var ama burayı okuyunca nutkum tutulduğu için devamını getiremedim.

Fazla sakız çiğnemenin gaz yaptığına dair bir takım söylentiler duymuştum ama şu konuşmadan sonra, "hakikaten doğru olabilir mi?" diye düşünmeden edemiyorum.

Buradan dünya üzerindeki bütün sportif federasyonlara sesleniyorum! Eğer birilerine ödül verirken Neslihan'ın serdettiği kriterleri değerlendirmeye almazsanız, yakarız binalarınızı.

Tabii bu yaklaşıma göre ödül alan yabancı oyuncuya, bir seneden az olmamak üzere yurt dışına çıkış yasağı da konmalı. Ya da gitmeden önce Neslihan Darnel'den izin alsınlar. O da olabilir bak!

* F.Bahçe Acıbademle oynadığınız final serisinde çok iyiydin. Ama ödül almadın. Bunu nasıl yorumluyorsun?

Benim ödül almamam önemli değil. Ama Avrupa Ligi ve Dünya Şampiyonası öncesi milli oyuncular onore edilebilirdi. Mesela Gamova 3 ödül aldı da ne oldu? Rusyaya döndü.

1 yorum:

Adsız dedi ki...

bir fenerbahçeli bu kızın dediklerine bişey yazacak mı diye bekledim bravo size.yazdığınız için.nasıl bir acısı varsa fenerbhaçeye karşı gerçekten acıyorum bu kıza bence gs kocası bunu böyle yapıyor.voleybol magazine düşüncemi yazdım beni yasakladılar düşündüğümü yazmadıktan sonra nasıl tarafsız site oluyo artık neslihana kimse tz kondurmu kendisi kim ki ya.