6 Şubat 2010 Cumartesi

Kübizm Nedir?

Kadıköy'den, Acıbadem'e doğru yürürken tren yolunun orada hem araba yolu, hem de üst geçit olan bir yer vardır, dört yol ağzı.

Geçende Nautilus'a doğru yürürken, orada gördüm bu duvardaki yazıyı.
"10 numara kübistim bacım"

Yine bilenler vardır, buranın hemen yanında da çoğu mezarı tahrip olmuş, büyük ve eski bir mezarlığın ufak bir kalıntısı bulunur. Daha bu yazının "Nasıl yani lan"ını atlatmadan devam ederken, oradaki bir taşın üzerine oturup, mütemadiyen göz kırpan şişman kediyi gördüm.

Durakladım, "Selamın aleyküm dayı" dedim, yine göz kırptı. "Bana müsaade" dedim, "Eyvallah" der gibi boynunu çevirdi. İşte o an, iyice idrak ettim memlekete döndüğümü.

2 yorum:

mcD dedi ki...

:) yeni görünüm hayırlı olsun abi, İstanbula da hoş geldin. Şansına düzeldi havalar, gerçi biz gidiyoruz ya ondandır diyesim var...

hayta dedi ki...

aynısından göztepe rıdvanpaşa sokak'ta da vardı, göztepe et lokantasının duvarında hem de sanırım. "10numara kübistim bacım"
avrupa yakası'ndan burhan bey repliği gibi geliyor kulağa ama tamamen atış benimkisi...