6 Kasım 2009 Cuma

Kasım Yağmuru

Almaty'de yağmurlar başladı. Bu sene ne yaz aylarında yaz gördük, ne kış aylarında kış.. Derken, bu sabah erken, Haymana Ovası'nda bir garip kuş öterken "Lan N'oldu" dedirtti yağmur ve hala daha durmadı.

Bundan seneler önceki bir başka Kasım ve bir başka yağmur geliyor tabii insanın aklına. "Tebrikler :)" yazıyordu mesajının sonunda. Bir kaç dakika sonra, minibüsün içinde Acıbadem sapağının oradan Söğütlüçeşme'ye doğru dönerken, bir ışıklarını hafif gökyüzüne aksettiren stadyuma bakıyordum ve bir de ":)" yazan, O'nun mesajına.

Gece boyunca duyduğum sesler yankılanırken kulağımda, O'nun gülen yüzünün hayaline daldığımı ve "Hayat budur işte" gibilerinden bir şey dediğimi hatırlıyorum... Yüksek sesle söylemiş olmalıyım ki "Efendim" dedi önümde oturan amca. "Bir Küçükyalı uzatır mısınız?" dedim. "Tabii kardeşim" diye cevap verdi neşeyle, paraları elimden alırken. Boynunda sarısı dışarı sarkan bir kaşkol vardı.

Sene 2002, aylardan Kasım, günlerden 6. Başka bir yağmur yağmıştı.

1 yorum:

medgallis dedi ki...

hüzünle okudum yazdiklarinizi...
ben de hep oldugu gibi 'gollerin altincisina selam olsun' diyeyim.
cünkü en güzeli oydu: yavas yavas olmustu...