28 Eylül 2009 Pazartesi

Milliyet Arşivi

Milliyet 3 Mayıs 1950 ile 30 Haziran 2004 tarihleri arasındaki arşivlerini hizmete açmış.

Atatürk Kütüphanesi'nin sınırlı çalışma saatleri içerisinde, bin bir zahmet edindiğimiz gazete arşivlerine dalarken yaşadığımız keyif, bir miktar da olsa ayağımıza gelmiş oluyor. Kardeşler ve ağabeylerin mukim bulunduğu, internet durdukça başımızdan eksik olmayası site Fasulyeden'de gördüm haberi.

Buradan dalabilirsiniz arşive. Ya Allah!

5 yorum:

PVH dedi ki...

Vallahi mukemmel bu abi. Ustelik anahtar kelimelerle arama bile yapiliyor. Resmen koca kutuphane ayagimiza geldi. Artik belgeyle, kagitla, kurekle geliyorum, dagilin ulan :)

Canarino dedi ki...

O değil de aklımızı kaybedebiliriz diye düşünüyorum ben :)

koskorcuk dedi ki...

hah hah lan bu sayfayı ben 2 ay once kullanmıştım. Milliyet baktı biz her haltı paylaşıyoruz, tutuştu kendisi açtı arşivi.

PVH dedi ki...

Abi vallahi aklimizi kaybedebiliriz, daha gecen gun ilk sayidan itibaren tum Fener haberlerini bilgisayarima kaydetsem kac gunumu alir diye hesap yapiyordum, aniden kendime mudahale ettim `ulan zaten internette orada duruyor ne mal adamsin` diyerek. Bu arsivlerden 3000 tane blog yazisi bile cikaririm, 10 sene blog yazarim heralde.

Canarino dedi ki...

İşte o noktada işten güçten olma sıkıntısı da doğabilir hepimizde :)

"1958 bitsin geleceğim kardeşim, Allah Allah" :)